Curicculum vitae

Curriculum vitae

ARNO DE RUIJTER

17-12-1975

Naam Arno de Ruijter (man)

Adres Lange Acker 46, 1965 TL Heemskerk

Telefoonnummer 06 49966318

Geboortedatum/plaats 17 december 1975 te Alkmaar

Burgerlijke staat Gehuwd – dochter (2010)

CV

ARNO DE RUIJTER

PROFIEL

Creatief, innovatief, beelddenker, behulpzaam, vrolijk, kritisch, handig, zelfstandig, actief en flexibel.

Ik vind het prettig om te werken in een positieve omgeving, waarin ik mezelf kan ontwikkelen en binnen gestelde kaders, de vrijheid krijg op een creatieve wijze om te gaan met mijn werk. In mijn contact met anderen ben ik vrolijk en oprecht. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren en werk graag in een omgeving die veranderingsgericht is.

WERKERVARING

Aug 2001 – heden Leraar Beeldende vorming en CKV, “Kennemer College” MAVO te Heemskerk

Dec 1992 - aug 2002 Cafetaria Family Wijkerbaan
Aug 1999 - aug 2002 Bloemenkiosk R&R flowers

COMPUTERVAARDIGHEDEN

Applicaties: MS office, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Pinnacles, Power director, IMovie, Istopmotion, Artisteer, CMS Joomla.

OPLEIDINGEN

Aug 1996 – aug 2001 Leraar tweede graad tekenen, Educatieve Faculteit Amsterdam
Vakgebieden: Schilderen, tekenen, handvaardigheid, intercultureel onderwijs, didactische en pedagogische vorming.
Specialisatie: audiovisueel, fotografie, digitale fotografie.

Aug 1988 – jul 1995 Atheneum, Augustinus College Beverwijk

CURSUSSEN

Nov 2018 airbrush online school, Monochrome portrait, Marissa Oosterlee
Nov 2016 Cursus portret Airbrush, foxystudio: Marissa Oosterlee
Okt 2015 Cursus dieren Airbrush, foxystudio: Marissa Oosterlee
Jan 2013 – mrt 2013 Cursus Basistechnieken Airbrush, Atelier Jan de Goede

Dec 2012 – mrt 2012 Cursus Krachtgericht coachen, Prof. Dr. Fred Korthagen
2012 - heden BHV diploma + jaarlijkse aantekening
2010 - heden EHBO diploma + jaarlijkse aantekening, Stichting Sint Christophorus

Nov 2008 Cursus CKV, Vrije Universiteit Amsterdam – Jan Mulder

VRIJETIJDSBESTEDING

Schilderen, tekenen, airbrushen, zingen, piano spelen, lezen van boeken en vakbladen, reizen, theater en culturele activiteiten, fietsen, wandelen.